Sammen gjør vi en forskjell!

Det nytter å bry seg! Takk til deg som løp, til deg som sponset, likeså til de som heiet, lyttet, organiserte, rigget og ryddet. Løp for livet-aksjonen har vært en stor suksess - og nå er det tid for å annonsere det samlede beløpet: 357 305,- kroner!!

Den norske jordmorforening og Afghanistankomiteen er imponert over innsatsen, og rørt over tanken på at norske jordmødre og jordmorstudenter samlet seg i forbindelse med den internasjonale jordmordagen og viste at vi med en LITEN innsats hver sammen kan gjøre en STOR forskjell for kvinnehelse i et av verdens farligste land for kvinner der 12 kvinner dør hvert døgn i forbindelse med svangerskap, fødsel og barsel.

Det er aldri for sent å bry seg - du kan fortsatt støtte aksjonen ved å sette inn valgfritt/avtalt beløp til kontonummer 1645.16.56027 eller du kan bruke VIPPS: 11274 - TAKK!

8.30-16.00 15. januar 2018

Kimen Kulturhus, Sandgata 15, 7500 Stjørdal

9.30-16.30 1. februar 2018

Pilestredet 32, Store auditorium, Oslo

12.00 5. mars - 12.00 7. mars 2018

Storefjell Resort Hotel, Gol

Stillingen innebærer 50 % fast stilling m/ følgetjeneste, kommunen kan tilby en 100 % stilling, da som 50 % sykepleier i kommunen.

Søknadsfrist 14.november 2017

Jordmor 50% vikariat - Familiens hus i Ski kommune
vikariat i ett år fra oppstartdato
Søknadsfrist 8.november 2017