Sammen gjør vi en forskjell!

Det nytter å bry seg! Takk til deg som løp, til deg som sponset, likeså til de som heiet, lyttet, organiserte, rigget og ryddet. Løp for livet-aksjonen har vært en stor suksess - og nå er det tid for å annonsere det samlede beløpet: 357 305,- kroner!!

Den norske jordmorforening og Afghanistankomiteen er imponert over innsatsen, og rørt over tanken på at norske jordmødre og jordmorstudenter samlet seg i forbindelse med den internasjonale jordmordagen og viste at vi med en LITEN innsats hver sammen kan gjøre en STOR forskjell for kvinnehelse i et av verdens farligste land for kvinner der 12 kvinner dør hvert døgn i forbindelse med svangerskap, fødsel og barsel.

Det er aldri for sent å bry seg - du kan fortsatt støtte aksjonen ved å sette inn valgfritt/avtalt beløp til kontonummer 1645.16.56027 eller du kan bruke VIPPS: 11274 - TAKK!

11.00 29. mai - 15.00 30. mai 2018

Sanner Hotell Gran på Hadeland