Dnj på høring i Helse-og omsorgskomiteen

Kirsten Jørgensen holdt et innlegg under høringen i Helse-og omsorgskomiteen 29.september; Verdier i pasientens helsetjeneste - Melding om prioritering.

Dnj lederen ytret sin bekymring rundt at kvinner blir sent hjem tidlig fra sykehuset ikke får den oppfølgingen de trenger hjemme. Jørgensen viste i sitt innlegg til den virkelig verden - ved å fortelle om de alvorlige situasjonene som oppstår på sykehusene for mødre og barn på grunn av samtidshendelser. Jørgensen oppevde at politkerne var lydhøre og engasjerte.
Her kan du se innlegget på høringen, Kirsten Jørgensen kommer inn kl. 13:50 i videoen: https://www.stortinget.no/no/Hva-skjer-pa-Stortinget/Videoarkiv/Arkiv-TV-sendinger/?mbid=/2016/H264-full/Hoeringssal1/09/29/Hoeringssal1-20160929-131506.mp4&msid=294&dateid=10003955

11.00 29. mai - 15.00 30. mai 2018

Sanner Hotell Gran på Hadeland