Dnj på høring i Helse-og omsorgskomiteen

Kirsten Jørgensen holdt et innlegg under høringen i Helse-og omsorgskomiteen 29.september; Verdier i pasientens helsetjeneste - Melding om prioritering.

Dnj lederen ytret sin bekymring rundt at kvinner blir sent hjem tidlig fra sykehuset ikke får den oppfølgingen de trenger hjemme. Jørgensen viste i sitt innlegg til den virkelig verden - ved å fortelle om de alvorlige situasjonene som oppstår på sykehusene for mødre og barn på grunn av samtidshendelser. Jørgensen oppevde at politkerne var lydhøre og engasjerte.
Her kan du se innlegget på høringen, Kirsten Jørgensen kommer inn kl. 13:50 i videoen: https://www.stortinget.no/no/Hva-skjer-pa-Stortinget/Videoarkiv/Arkiv-TV-sendinger/?mbid=/2016/H264-full/Hoeringssal1/09/29/Hoeringssal1-20160929-131506.mp4&msid=294&dateid=10003955

8.30-16.00 15. januar 2018

Kimen Kulturhus, Sandgata 15, 7500 Stjørdal

9.30-16.30 1. februar 2018

Pilestredet 32, Store auditorium, Oslo

12.00 5. mars - 12.00 7. mars 2018

Storefjell Resort Hotel, Gol

Stillingen innebærer 50 % fast stilling m/ følgetjeneste, kommunen kan tilby en 100 % stilling, da som 50 % sykepleier i kommunen.

Søknadsfrist 14.november 2017

Jordmor 50% vikariat - Familiens hus i Ski kommune
vikariat i ett år fra oppstartdato
Søknadsfrist 8.november 2017