Landsmøte og Fagseminar 2018

12.00 20. september - 12.00 23. september 2018

Quality Hotell Fredrikstad

I september er det i Fredrikstad det skjer! Da skal jordmødre og landsmøtedelegater samles for å skape politikk og dele fagkunnskap.

Det er snart 3 år siden sist Den norske jordmorforening hadde landsmøte i Trondheim.

I høst er det Fredrikstad som tar imot delegater fra hele landet til Landsmøtet 2018 og til alle deltagerne på Jordmordagene. Landsmøtet og Jordmordagene foregår over fire dager på Quality Hotell Fredrikstad. Landsmøtet avholdes 20. og 21.september, mens Fagseminaret blir arrangert påfølgende helg 22. og 23.september.

Østfoldjordmødrene gleder seg

Den lokale komiteen i Østfold gleder seg til å ta imot alle delegater, observatører og andre deltagere til fire dager i september, og ønsker alle hjertelig velkommen. Hele arrangementet vil foregå på Quality Hotell Fredrikstad midt i sentrum av Fredrikstad – både selve landsmøtet, festmiddagen fredag kveld og fagseminaret lørdag og søndag.

Leder av lokal arrangementskomite, Wenche Rotvold tror det blir et flott sted å ha landsmøtet. Hun håper selvfølgelig at været viser seg fra sin beste side. Det er travle dager på Dnjs landsmøter, med mange saker som skal diskuteres og stemmes over, men komiteen håper at alle som kommer også får tid til å oppleve og se litt av byen vår – sier hun.

Vi vil gjerne vise frem litt av det Fredrikstad har å by på når vi får samlet jordmødre fra hele landet. Torsdag kveld blir det konsert med gospelkor i Østre Fredrikstad kirke i Gamlebyen. Jordmortreffet lørdag kveld vil foregå på Litteraturhuset. Der blir det en matbit og litterær underholdning. Enkelte andre kulturelle innslag blir det også i løpet av disse dagene, forteller Wenche.

Informasjon Landsmøtet 2018

• Ordinære deltakere/observatører kr. 750,- pr dag inkl deltakelse med lunsj og kaffepauser
  • Jordmorstudenter kr. 600,- pr dag, inkl deltakelse med lunsj og kaffepauser
  • Program

Fagseminaret: Jordmordagene

• For medlemmer koster Fagseminaret kr. 3.200,- inkludert lunsj begge dager
  • For ikke-medlemmer koster Fagseminaret kr. 4.200,- inkludert lunsj begge dager
  • For jordmorstudenter koster Fagseminaret kr. 2.000,- inkludert lunsj begge dager

Overnatting

Det er holdt av rom på Quality Hotell Fredrikstad for hele perioden, og dette må bestilles ved påmelding.

Enkeltrom koster kr 1195 pr natt og dobbeltrom kr1395  pr rom pr natt.

Delegater vil bli innlosjert i enkeltrom.

Delegater får dekket sin overnatting fra 20. – 22. september (til og med frokost).

HER melder du deg på: http://mm.event123.no/DNJ/Jordmor2018/

Meld inn abstract!

Jordmødre som holder på med doktor – eller mastergrad, eller andre jordmorfaglige prosjekter oppfordres til å sende inn abstract til faglig-etisk utvalg på. Abstractet skal være på en side. Innsendte abstract vil bli vurdert for presentasjon på fagseminaret. Det er også mulighet til å sende inn poster.

Mal for abstract kommer på nettsidene til Den norske jordmorforening i månedsskiftet april/mai. Frist for å sende inn er 12.august.

11.00 13. mars - 15.00 14. mars 2024

Sanner Hotell, Gran