Ledige stillinger

På jakt etter ny jobb? Her finner du arbeidsgiverne som trenger din kompetanse som jordmor.

Ønsker du å annonsere? Ta kontakt med vår annonseselger Britt på britt@salgsfabrikken.no.

Helse Møre og Romsdal søker jordmødre

Har du lyst på ein spennande, givande og fagleg utfordrande jobb?

• 1 x 100% fast
  • 5 x 75% vikariat med oppstart frå snarast til 31.12.24 og med mogelegheit for forlenging.

Seksjon føde/barsel i Ålesund har ca 1 200 fødslar i året, og seksjonen vår har eit høgt kvalifisert fagmiljø med jordmor-poliklinikk med svangerskapskontrollar og ultralyd. Mange av jordmødrene våre har spesialkompetanse innan ulike område. Vi har to fødestover med badekar, og tilbyr fødsel i vatn.

Vi er ei avdeling med godt arbeidsmiljø, og ønsker deg velkomen som søkjar til ein meningsfylt arbeidsdag!

Arbeidsoppgåver

• Arbeidet er ved føde og barselavdelinga
  • Kontinuerleg og heilskapeleg fødselsomsorg

Kvalifikasjonar

• Norsk autorisasjon som jordmor
  • Må mestre norsk munnleg og skriftleg
  • Tilleggskompetanse
  • Relevant erfaring
  • Sjukepleiar kan søkje, og kan bli vurdert til engasjement dersom vi ikkje får tilsett kvalifiserte jordmødre

Personlege eigenskapar

• Vi søkjer etter dyktige, pasientorienterte, initiativrike jordmødre som har interesse for alle arbeidsoppgåver innan jordmorfaget, og som kan vere med å skape eit godt arbeidsmiljø i avdelinga.
  • Du er motivert for fagleg utvikling
  • Du er inkluderande og løysingsorientert
  • Du er positiv, fleksibel og tilpassingsdyktig
  • Du har gode kommunikasjonsevner og er ein god teamarbeidar

Personleg eignaheit vert vektlagt ved tilsetting.

Vi tilbyr

• Sterkt tverrfagleg samarbeid
  • Ein inkluderande arbeidsplass
  • Løn etter gjeldande overeinskomstar
  • Medlemskap i god offentleg pensjonsordning og fordelaktige forsikringsvilkår

Startdato: Snarest
Arbeidssted: Ålesund
Søknadsfrist: 27.06.2024

Vi ber om at attestar og vitnemål vert scanna og lasta opp som vedlegg til din CV. Søk på stillinga i Webcruiter: Annonse - Webcruiter

Byen vår! Ålesund er kåra til den vakraste byen i Norge. Ålesund sin vakre Jugendstilarkitektur er viden kjent. Eit mangfald av tårn, spir og vakre utsmykkingar er som teken ut av eit eventyr. Byen og omlandet har eit særs rikt kultur- og konsertliv med nasjonale og internasjonale artistar. Du kan og oppleve eit mangfold av fjordar, øyer og fjell som ventar på å få begeistre deg. Les meir om Ålesund og omland her

NORWAC søker jordmødre for humanitært oppdrag i Gaza

Beskrivelse av oppdraget

Oppdraget innebærer arbeid på sykehus i krigsområder i Gaza. Søkeren vil arbeide i team på 4-6 personer. Sykehuset søkerne skal arbeide på blir bestemt ut ifra gjeldende behov på bakken.

Ønskede kvalifikasjoner

• Bred erfaring
  • Utenlandserfaring er en fordel
  • Beherske engelsk og norsk
  • En fordel å kunne noe arabisk

Personlige egenskaper

• Serviceinnstilt, fleksibel, positiv og proaktiv
  • Gode kommunikasjonsegenskaper og relasjonsbygger
  • Kunne arbeide I team og være tilpasningsdyktige
  • Stor arbeidskapasitet og arbeide under psykisk og fysisk press
  • Må takle å arbeide og leve under enkle forhold

Startdato: Snarest
Varighet: 3-4 uker
Søknadsfrist: Snarest

Send CV med referanser og tilgjengelighet til admin.oslo@norwac.no

Nærmere opplysninger ved henvendelse til:

• Landansvarlig i NORWAC for Palestina, Kristil Haraldstad, tlf. 90173029 eller
  • Ortopedisk kirurg, Geir Stray Andreassen, tlf. 90932920

NORWAC

NORWAC er en humanitær organisasjon som jobber med helserelaterte prosjekter i Midtøsten. I krigssituasjoner sender NORWAC spesialistteam som arbeider på sykehus i området. Siden krigen i Gaza startet i oktober 2023 har NORWAC sendt flere spesialistteam til Gaza i samarbeid med WHO. Arbeidet inne i Gaza koordineres av WHO.

NORWAC.no

Den norske jordmorforening søker juridisk rådgiver til vikariat

Ønsker du å bidra til bedre arbeidsvilkår for norske jordmødre? Har du master i rettsvitenskap og erfaring fra arbeidsrett enten fra arbeidslivet eller fra studier, kan du nå få muligheten.

Om stillingen

Arbeidet innebærer praktisk medlemsbistand innenfor kollektiv og individuell arbeidsrett overfor enkeltmedlemmer og tillitsvalgte. Kontakt med tillitsvalgte og opplæring er en vesentlig del av rollen. Rollen innebærer arbeid innen flere tariffområder, og et bredt spekter av problemstillinger innen individuell arbeidsrett. Dnj er en forening med et lite sekretariat, det kreves derfor at man kan jobbe selvstendig og at man tar initiativ og ansvar. Man får jobbe med mange ulike typer arbeidsoppgaver, og arbeidshverdagen varierer også gjennom året. Dnj kan tilby en fleksibel arbeidshverdag hvor man i stor grad styrer egen arbeidstid.

Arbeidsoppgaver

• Rådgivning til medlemmer og tillitsvalgte innen både kollektiv og individuell arbeidsrett
  • Bidra med å arrangere kurs og konferanser for tillitsvalgte
  • Arbeid med lønnsstatistikk og andre relevante statistikker for medlemmene
  • Inneha ulike roller i tariffsamarbeid med Akademikerne og SAN

Kvalifikasjoner

• Mastergrad i rettsvitenskap
  • Arbeidsrett som valgfag eller erfaring med å jobbe med arbeidsrett

Personlige egenskaper

• Vi ser etter en positiv person som kan bidra til arbeidsmiljøet og som møter medlemmer og tillitsvalgte med et positivt syn
  • Vi søker deg som evner å ta ansvar og som trives i rollen der du rådgir andre, både i enkle saker og i mer kompliserte og sammensatte saker. Du må være lyttende og løsningsorientert for å lykkes i rollen.

Startdato: 15. august eller etter avtale
Varighet: 1 år
Søknadsfrist: Snarest

Send CV og søknadstekst gjennom annonsen på FINN.no.

Har du spørsmål om stillingen? Nærmere opplysninger ved henvendelse til

• Lena Henriksen, politisk leder, tlf. 900 68 485 eller
  • Anne Grethe Bråthen, juridisk rådgiver, tlf. 902 20 119