Ny forhandlingsleder i Dnj!

Den norske jordmorforening ønsker Berit Grimsrud Syversen - ny forhandlingsleder - varmt velkommen! Berit startet opp 13.februar som forhandlingsleder og juridisk rådgiver. Hun var ferdig utdannet jordmor i 1992 og jurist i 2010.  Nå ser hun frem til å ta fatt på spennende arbeid i Dnj!

– Jeg gleder meg til å jobbe i Dnj som organiserer en stolt, modig og langtidsutdannet yrkesgruppe som fortjener gode arbeids og lønnsvilkår. Å synliggjøre jordmors kompetanse og den helt klare autonomien i faget som skiller oss fra spesialsykepleierne, jobber de lokale tillitsvalgte kontinuerlig for. Vårt bidrag fra sekretariatet vil være å prioritere tillitsvalgtsskolering og bistå i arbeidslivsspørsmål generelt. Sammen blir vi sterke!

Kontaktinfo til Berit:
Tlf: 926 37 569
E-post: berit@jordmorforeningen.no

8.30-16.00 15. januar 2018

Kimen Kulturhus, Sandgata 15, 7500 Stjørdal

9.30-16.30 1. februar 2018

Pilestredet 32, Store auditorium, Oslo

12.00 5. mars - 12.00 7. mars 2018

Storefjell Resort Hotel, Gol

Stillingen innebærer 50 % fast stilling m/ følgetjeneste, kommunen kan tilby en 100 % stilling, da som 50 % sykepleier i kommunen.

Søknadsfrist 14.november 2017

Jordmor 50% vikariat - Familiens hus i Ski kommune
vikariat i ett år fra oppstartdato
Søknadsfrist 8.november 2017