Ny forhandlingsleder i Dnj!

Den norske jordmorforening ønsker Berit Grimsrud Syversen - ny forhandlingsleder - varmt velkommen! Berit startet opp 13.februar som forhandlingsleder og juridisk rådgiver. Hun var ferdig utdannet jordmor i 1992 og jurist i 2010.  Nå ser hun frem til å ta fatt på spennende arbeid i Dnj!

– Jeg gleder meg til å jobbe i Dnj som organiserer en stolt, modig og langtidsutdannet yrkesgruppe som fortjener gode arbeids og lønnsvilkår. Å synliggjøre jordmors kompetanse og den helt klare autonomien i faget som skiller oss fra spesialsykepleierne, jobber de lokale tillitsvalgte kontinuerlig for. Vårt bidrag fra sekretariatet vil være å prioritere tillitsvalgtsskolering og bistå i arbeidslivsspørsmål generelt. Sammen blir vi sterke!

Kontaktinfo til Berit:
Tlf: 926 37 569