Kari Sollien - ny leder for Akademikerne

Mot slutten av oktober ble det klart at Kari Sollien ble valgt som ny leder av Akademikerne. - Akademikerne er en nytenkende organisasjon som har blitt stadig viktigere i samfunnsdebatten. Jeg ser frem til å lede organisasjonen inn i det spennende valgåret som ligger foran oss. Det er en fin mulighet til å sette saker som er viktig for Norge og Akademikerne på dagsordenen, sa Sollien i etterkant av valget.

Dnj ser frem til å samarbeide med Sollien og Akademikerne fremover - og det er gjensidig;   - Dnj er en viktig samarbeidspartner for Akademikerne, sa Sollien denne uken da hun ble intervjuet av Tidsskrift for jordmødre, hele intervjuet blir å finne i neste utgave.
Pressemelding:

8.30-16.00 15. januar 2018

Kimen Kulturhus, Sandgata 15, 7500 Stjørdal

9.30-16.30 1. februar 2018

Pilestredet 32, Store auditorium, Oslo

12.00 5. mars - 12.00 7. mars 2018

Storefjell Resort Hotel, Gol

Stillingen innebærer 50 % fast stilling m/ følgetjeneste, kommunen kan tilby en 100 % stilling, da som 50 % sykepleier i kommunen.

Søknadsfrist 14.november 2017

Jordmor 50% vikariat - Familiens hus i Ski kommune
vikariat i ett år fra oppstartdato
Søknadsfrist 8.november 2017