Den Norske Jordmorforening (Dnj) søker forhandlingsleder

Vi søker en ansvarsbevisst, positiv og dyktig medarbeider som jobber på lag for en stolt og profesjonsbevisst fagforening. Det kreves stor grad av selvstendighet i stillingen og du må trives med å jobbe i et lite miljø. Søknadsfrist er 15.november.

Som forhandlingsleder vil du ha det overordnede ansvaret for foreningens sentrale og lokale forhandlinger. I tillegg innebærer arbeidet praktisk medlemsbistand innenfor kollektiv og individuell arbeidsrett overfor enkeltmedlemmer og tillitsvalgte. Videre vil kontakt og opplæring av medlemmer i tillitsvalgtrollen være vesentlig. Helserett, pensjon og alminnelig velferdsrett vil også være en del av arbeidsfeltet, samt aktiv bruk av statistikk. Noe reisevirksomhet må påregnes da Dnj er landsomfattende.

Hele stillingsannonsen leser du HER:

8.30-16.00 15. januar 2018

Kimen Kulturhus, Sandgata 15, 7500 Stjørdal

9.30-16.30 1. februar 2018

Pilestredet 32, Store auditorium, Oslo

12.00 5. mars - 12.00 7. mars 2018

Storefjell Resort Hotel, Gol

Stillingen innebærer 50 % fast stilling m/ følgetjeneste, kommunen kan tilby en 100 % stilling, da som 50 % sykepleier i kommunen.

Søknadsfrist 14.november 2017

Jordmor 50% vikariat - Familiens hus i Ski kommune
vikariat i ett år fra oppstartdato
Søknadsfrist 8.november 2017