Fagmøte Vestfold

18.30-21.00 27. oktober 2016

Sted: Sykehuset i Vestfold HF, auditoriet

Dnj ved fylkesstyret i Vestfold inviterer til fagmøte.

PROGRAM:

• Kl 18.30: Velkommen
  • Kl 18.40: «Manuell rotasjon for fremgang i protraherte fødselsforløp». På hvilken måte kan Manuell Rotasjon forebygge operative forløsninger? Ved Kathrine Os , jordmor v/Oslo Universitetssykehus, Ullevål.

“Masteroppgave i jordmorfag”, 2016

• Kl 19.40: Pause m enkel servering
  • Kl 20.00: ”Iverksetting av nasjonal faglig retningslinje for barselomsorgen i Vestfold.” I hvilken grad er den nasjonale retningslinjen for barselomsorgen " Nytt liv og trygg barseltid for familien" iverksatt i kommuner i Vestfold og hva kan forklare om iverksettingen har lykkes eller ikke? Ved Nina Herholdt Høyer, jordmor og assisterende seksjonsleder v Føde-barsel 4C v Sykehuset i Vestfold HF. “Master i styring og ledelse i offentlig sektor”, 2016.
  • Kl 21.00: Vel hjem
    Målgruppe: Jordmødre, helsesøstre, leger, barnepleiere, helseadministrasjon i kommune, politikere og øvrig interesserte.

Les mer: https://www.facebook.com/events/904491319683997/

11.00 10. april - 15.00 11. april 2024